Prețurile scad în greutate la Felicia!
În perioada 7 mai – 7 iunie, la Felicia se desfășoară Campania “Prețurile scad în greutate!”. Campania implică oferirea clienților de vouchere de reducere care pot fi utilizate la depășirea unui anumit prag de cumpărături.
Astfel, Campania are atât un mecanism online cât și unul offline.
Online:
Pentru mecanismul online, voucherele de reducere sunt disponibile prin intermediul aplicației de pe site-ul www.felicia-iasi.ro , la secțiunea noutăți – click AICI pentru link direct. Pentru a intra în posesia voucherelor de reducere, clienții trebuie să completeze un formular scurt de rezervare a voucherelor (conține câmpurile: nume, adresă de e-mail și număr de telefon) și apoi să se prezinte la Centrul Cromatic pentru a ridica voucherele în format fizic. Un client poate rezerva maxim 2 vouchere pe zi și poate ridica voucherele de la Centrul Cromatic în termen de 7 zile din momentul rezervării.
Voucherele disponibile în aplicația online sunt pentru magazinele Valigeria, Ecco, Mexton, Ravioli, Yokko, Nissa, Sabrini şi Steilmann. Voucherele au o valoare de 30 Ron și se aplică la cumpărături de minim 60 Ron. Așadar, dacă un client face cumpărături pe un bon fiscal de 60 Ron, plătește doar 30 Ron.
Voucherele pot fi folosite în limita stocului disponibil: 100 vouchere/magazin.
Offline:
Pentru mecanismul offline, voucherele de reducere sunt distribuite prin intermediul unei broșuri printate care conține mai multe vouchere de reducere. Broșurile vor fi distribuite în clanțele ușilor. Pentru a utiliza voucherele de reducere, clienții trebuie să decupeze voucherele de reducere și să se prezinte cu ele în magazinele semnalizate pe vouchere. Voucherele disponibile în broșură sunt pentru magazinele Deichmann, Sephora, Produs în Bucovina, Noriel, Formens Store, Kenvelo, Jolidon, Intersport, Coax, Salamandra Kids, Ancora, Hestia Elite, Lashez, Yves Rocher, CCC, Dovani, Louise, Casa Tradiției, Ina Design, Black Sheep Home Collection, Maviov, Takko, Copilașul Tău, Neo Fashion, Viada, Salamander, Floare de Colț, Frarom, Ani’s, Nissa Outlet, Benvenuti, Orsay, Kallos, Villarte, Essencia, Adam’s Secuiana.
Voucherele au o valoare de 20 Ron și se aplică la cumpărături de minim 40 Ron, cu excepția magazinelor Sephora, Intersport, Yves Rocher, Black Sheep Home Collection, Salamander și Orsay, la care voucherele pot fi utilizate la cumpărături de minim 60 Ron.
Voucherele pot fi folosite în limita stocului disponibil: 100 vouchere/magazin.
Premiu garantat la finalul campaniei
Pentru clienții care au primit broșura în format printat, există și un premiu surpriză la finalul campaniei. Astfel, clienții care se prezintă în data de 8 iunie la Centrul Cromatic cu broșura printata, primesc garantat un cadou surpriză!
Regulamentul campaniei este disponibil AICI.