Căutăm Asistent de Marketing la Centrul Comercial Felicia!
Îți dorești o carieră în domeniul marketingului? Ai absolvit Marketing sau Comunicare și Relații Publice și poți spune că marketingul este o pasiune pentru tine?
Atunci te așteptăm în echipa Departamentului de Marketing de la Centrul Comercial Felicia Iași!
Centrul Comercial Felicia din Iași oferă 1 post de Asistent Marketing în Departamentul de Marketing.
Programul de lucru va presupune prezența la birou pentru 8 ore/ zi, 5 zile pe săptămână.
Candidatul va avea ca principale atribuții realizarea și implementarea campaniilor de marketing și menținerea relației cu publicurile Centrului Comercial Felicia, pe toate canalele folosite. În paralel, se va ocupa și de alte activități specifice departamentului de marketing, între care:
- Crearea conținutului de postări a paginii de facebook Felicia.Iasi și a site-ului www.felicia-iasi.ro, în funcție de fiecare campanie sau eveniment organizat;
- Editarea materialelor de comunicare (advertoriale, newslettere și materiale de comunicare cu scop intern și extern) și transmiterea brief-urilor de campanie către agenția de comunicare;
- Implementarea unor metode neconvenționale de promovare outdoor a Centrului Comercial Felicia (steaguri direcționale, stații de autobuz, promovare cu machete în mărime naturală etc.)
- Implementarea evenimentelor și campaniilor de marketing destinate clienților, care au loc în Centrul Comercial Felicia;
- Păstrarea comunicării cu reprezentanții magazinelor din Centrul Comercial Felicia și stabilirea unor colaborări cu parteneri externi;
- Realizarea unui set de activități administrative care asigură sustenabilitatea informațională a departamentului de marketing.
Profilul candidatului:
- Absolvent al specializărilor: Marketing sau Comunicare și Relații Publice sau Masterand la specializările: Marketing și Comunicare în Afaceri sau Relații Publice și Publicitate;
- Pasionat de acest domeniu și dornic să se perfecționeze;
- Foarte bun cunoscător al limbii române și limbii engleze, oral și în scris;
- Cunoscător al modului de lucru cu pachetul Microsoft Office;
- Bine organizat pe parcursul de lucru al unei zile, cu abilități de prioritizare a sarcinilor diverse;
- Cunoștințe de marketing, copywriting, social media, publicitate;
- Abilități de comunicare cu publicuri diverse;
- Persoană dinamică și creativă, dornică să se evidențieze prin idei originale;
- Experiența pe un post similar sau în cadrul unui ONG/ asociație studențească care activează în domeniu va constitui un avantaj la angajare.
Avantaje și beneficii:
- Echipă tânără și dinamică;
- Un mediu plăcut de lucru, în care se pune accent pe activități informale și de echipă;
- Comunicare fluidă și directă între departamente;
- Oportunități de dezvoltare în domeniu, prin implementarea practică a sarcinilor zilnice din departament.
Cum aplici la postul de Asistent de Marketing?
Pentru a aplica la acest post, trimite CV-ul tău și scrisoarea de intenție până la data de 30 iunie 2016, la adresa andreea.scarlat@cbre.com.